Monday, April 4, 2011

kepala hotakk kaw man!!..

okay.. actually aku dah taip post ni dalam bahasa inggeri.. tapi memandangkan aku ni dah terlalu banyak buuat post guna bahasa itu.. jadi sekarang aku nak guna bahasa PERTIWI!!..

hidup aku ketika aku sedang mencorak kata-kata di alam maya ini adalah begitu bosan.. bukan nak cerita pasal tu pun sebenarnya.. haha.. ni semua salah MELLE-FAHRIN la ni!!.. tension aku!!.. hahah..

apa sajalah.. aku dah dapat kerja.. in fact!!.. aku dapat 2 tawaran kerja.. dan aku di dalam dilemma.. kerja yang pertama ialah yang aku mahu.. dan kerja kedua ialah kerja dimana untuk mengisi ruang kalau-kalau kerja pertama tidak menjadi kenyataan.. tapi bila aku dah mula suka dengan kerja nombor 2.. kerja nombor 1 tiba-tiba datang membuka lembaran sinaran baru dalam kehidupan dengan pulangan yang mewah dan mengiurkan.. ahahah okay.. macam agak melampau.. hihi... aku sekarang tersepit antara dua kerja yang sedikit sebanyak aku dah mula suka.. haiihhh...



yeah!!.. sejak kebelakang ni... maksud aku sejak aku balik penang ni... hampir 3 4 kali pergi karaoke.. haaaa.... bukan dengan yang sebaya atau se-kapal.. tapi... (some text missing).. letih aku nak fikir pasal tu.. aku ikut pun sebab aku nak lepaskan tension dan rasa sunyi..


kehidupan peribadi aku bertambah indah bila DIA datang.. walaupun mungkin hanya sekejap.. namun aku pasti ia akan menjadi kenangan yang paling indah dalam hidup aku.. yes.. harapan aku menggunung untuk aku dan dia akan lama berkekalan.. DIA.. you mean a lot to me.. walaupun dah lama sebenarnya aku suka kan KAU tapi baru sekarang aku luahkan, itu semua tidak penting.. yang penting KAU sentiasa dengan aku.. dan pepatah korea ada berkata.. aku nak sebut nama KAU di sini... tapi aku nak biar orang yang tak tahu berteka teki..

"kau tidak akan merasa keindahan, jikalau kau tidak menghargai keindahan itu"

dan

"cinta bagaikan pasir pantai yang berada di dalam genggaman, jangan kau paksa pasir itu kelak ia akan jatuh bertaburan dari genggaman"

apa-apa sahaja dengan kejiwangan aku itu...

aku dah tak tahu nak buat macam mana dengan kehidupan aku yang sangat bosan ni... ingatkan orang gila je yang risau pasal life diorang, orang waras pun risau jugak lerr..

4 comments: