Wednesday, May 18, 2011

kau hengat kau bagus!!

sumpah.. dengan nama tuhan aku amat cemburu dengan headers melle... kenapa otak aku tak dapat nak generate idea hebat macam dia??... dia ni genius kah??? ataupun berlagak genius padahal headers tu idea orang lain?... well what ever!!...

dengan kesibukan bekerjaya di pusat 'gelap' berjaya aku jadi malas dan tiada masa untuk online.. to be frank and is to confess i like my life without fb.. because everytime i see it.. problems came??.... heyy!!... kenapa kau cari aku!!... why!!.. mak forbid you to disturb me... shiuhh2... dan malam ni aku telah berniat untuk buat double-dose blogging...

ayuh ke sini aku cerita apa yang telah aku lakukan seoanjang ketiadaan aku...

pada tanggal 12 Mei 2011 aku dan rerakan sekerja aku telah mengadakan rombongan ke Lost World of Tambun dekat Ipoh... jamahlah gmabar yang dihidangkan ini...






homaii!!... aku suka gambar last ni!!.. hahaha


yang tu je kot untuk desert.. hahah




2 comments:

  1. ne follower ko wal? -deb

    ReplyDelete
  2. tahu takpe. aku pun rasa kagum dengan header melle. :D

    ReplyDelete