Friday, May 20, 2011

semua salah kau!!!

lepas aku tengok blog member aku yang sorang ni aku terus terfikir... heyy... kenapa budak ni boleh komen kat blog budak ni sedangkan dia pon follower aku... dengan itu bermula lah rasa nak masuk tournament siapa akan menang dalam pertandingan 'TARIK RAMBUT'..

haha... sudah semestinya kita tahu siapa yang akan menang... akulah.. haha... sebab apa... huhu... rambutku berupaya melukakan penyentuhnya dengan teksturnya yang sangat EROTIK dan EKSOTIK..

BUT THAT IS NOT THE POINT... 

the point is... kenapa blog aku ni dah macam agak nak reput macam blog orang yang buat blog just nak buat dia rasa hebat dan gah...

dari segi promosi kah??


AwalKhamis
weyy... kawan.. kau baca la blog aku... baru je aku post something new and awesome... saintis pon akan terima idea aku bila dia baca..

Kawan yang cuba nak support
bak la sini link.. aku baca... 


3 days after

AwalKhamis
kawan.. kau dah baca ke blog aku??... hebat tak idea aku tentang kentang sebenarnya tiru shape asteroid

Kawan 1
owh menarik gilaaa... tapi awal... kau tawukan bapak aku jual kentang kat pasar tani??... kenapa gambar kedai bapak aku ada!!.. kang aku bagi makan batu neraka baru kau tahu..

sebenarnya bapak kawan aku tu jual kentang kat pasar tani tiap hari isnin... so bab2 kentang ni dia marah berhangen sikit



ataupun aku ni dah tiada idea-idea relevan yang dapat menarik perhatian serangga untuk singgah ke pusat pemerdagangan aku ini.. aku sedih... aku tak femes....

5 comments: