Saturday, May 21, 2011

kau tiada uwang.. mari sini aku pinjamkan...

sabtu dan ahad... aaahhhhhh.... sedapnya bekerja pada hari ini... HOTAK KAU BEST!!.. DAH LA ORANG RAMAI... BELI 1 TIKET JE!!.. kurang asam betul..

yee... aku sangat letih dengan pelanggan yang suka buat aku ni macam kaunter pertanyaan jusco hanya untuk bertanyakan soalan

"encik.. tandas dekat mana?"

OPAH KAMOO!!.. kecing je dalam seluar... bila orang tanya jawap je macam ni..


"eh.. ini bukan seluar aku.. seluar ni pinjam dekat laundry tadi.. pukul 6pm nanti baru habis sewa."


hah!!.. hamekk... best kan jawapan macam tuh... barulah boleh jadi warganegara beralasan minda kelas pertama..

bukan itu saja tuan-tuan dan puan-puan.. pelbagai permasalahan yang timbul ketika hamba sedang bekerja seperti ini...




Abang
Bro tiket cerita TUT! satu.. pukul 3.30pm untuk dua orang ye.. bagi sit couple eh..

AwalKhamis
sit couple kat sini takde bang.. so pilih sit lain ye.. ape kata sit ni M1 dan M2.. dekat tepi tambahan pula, ia berada ditengah..

Abang
sayang macam mana? ok?

Sayang
ayang ikut je.. ayang tak kisah (gaya pompuan gedik cakap dengan laki sambil memintal rambut paras bahu)

Abang
alaa... jangan laa macam ni... ayang pilih laa... kitakan nak tengok sekali.... (muka manja yang nak aku rasa nak sepak)

Sayang
alaa... abang nieee... pilih la mana pun.. ayang ikut je...


*AwalKhamis dah mula rasa berbulu perut nak muntah.... =.=" dan hal ini berlarutan selama 3 minit..


selepas 3minit


Abang
okaylah.. kita duduk tengah yee..

Sayang
okay..

AwalKhamis
baik encik (!@#$!#%$@) 

*selepas repeat order..

Sayang
Ehh !!.. abang kita dok sit yang M1 dengan M2 tadi lah... Boleh?

Abang
boleh... abang ikut je... aaaa enc................


AwalKhamis
tableyk!!.. dah print tiket..... dua puluh dua ringgit cik (nada nak sumbat mouse komputer dalam mulut 'Sayang')




rimas aku... nak buat kerja pon aku jadi rimas... ada ke dia buat kaunter aku ni macam kaunter 'making love'... sempit betul... ni lagi satu cerita.. time ni aku tengah break.. mamam kat McD..

B
bb.. kenapa mahal sangat makan kat sini??

BB
memang la mahal... b kan amek 2 set large BigMac sekali dengan dapat cawan free tuu.. mestilaa mahal sikit..

B
owh!!... macam tu ek?? takpelah.. lagipun esok kan b nak balik asrama dah.. pasni seminggu la plak tak jumpeee...

BB
nanti mesti bb akan rindu b... hmmmm.... sedih laa macam ni.... (merengek lebih dari budak mintak nenen)


soo... aku ni pun membuka antena penerima input aku tentang apa yang mereka sedang ber'musyi-musyi'kan and GOD know how extreme they are.. well put that aside..

yang penting ni haaa mak joyah, kak peah oiii.... pakai vogue devas... handsome macho!!... sekali tengok kasut.. mak aii... si boifren ni dating pakai kasut warrior sekolah kaler putih yang tak basuh sejak dari azali... tanah merah... rumput.. kekotoran hitam.. pergghhh....  macam mana laa budak ni... baik kau pakai terompah opah kau yang kaler kuning lagi menarik dari pakai kasut tuu... baru laa orang perasan yang korang tu macam love hawk... Cheese!

kenapalah orang area aku ni macam orang yang duduk dekat pendalaman.. padahal macam-macam ada kat sini... hmmm..

7 comments:

  1. hahahah lawak gila cite kau awal. sabar ye. :D

    ReplyDelete
  2. kau gelakk.. kau tawu tak... situasi ni lagi tension dari cakap dengan foreigners ko tahu... serabut aku.. hahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha okay ni lawakkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  4. customer memang banyak cekadak kan awal! hehehe
    lawak bebenorr....

    ReplyDelete
  5. aku suka! aku suka!
    kau sepak je customer cam gitu!
    banyak cantik nak demand lebih2!

    ReplyDelete