Monday, September 20, 2010

hellenistic nite!!~~~...

huhu... again tonite...

aq mkn kt ss2 murni lg... hahahahaha..... and its kinda cool... aq xmkn dri pg... n td bru sentuh mknan.. sbb perot aq sakit.. hehehe... its about my sickness.. n i havent consumed any medicine for that sickness.. hahah... what ever... i kinda like that pain.. it gives me the time to feel dead...

td g mkn dgn ijoy, zahin, nadia and pojie... GOD DAMN nadia is nice.. hahaha... cool giler... i need more frens like that hahaha.... gives me joy... not that im saying my frens now didn't give me joy... but from her its more... hehehe... aq xbuat ape pown ari ni... aq menghilangkan diri seharian dan huhu.. only sumone noe where actually i am.. aq avoid everyone..

about 6pm bru aq 'balik'... relief..

haha... sume org dah blik.... aq xgelak.. bnde pling lawak mlm ni... bodo amat!!!.. its about me n fathi...

cite gini...

td ptg aq cuci and padam white board yg aq conteng2.. huhuhu... there is one part yg aq xbley nk padam sbb aq conteng gne sharpie... huhu... n aq ty fathi..

me:
weyh.. cmner ea nk padam bnde yg aq conteng 2...

fathi:
ko amek marker pen then ikot balik outline..

me:
buang mse la fathi...

fathi:
then aq xtawu la nk buat cmner......... haaaaa..... amek la minyak tanah....

(now im being sarcastic wif fathi)

me:
ooo.... ok.. so now aq kne g cari pasir n panaskan la???...

fathi:
ooo... mcm 2 ea nk buat minyak tanah???..

at that time aq gelak macam syial...

me:
STUPID fathi i was joking... that is not the way... mne adew manusia bodoh buat minyak tanah mcm 2!!...

fathi:
mane la aq nk tawu...

me:
im being sarcastic la bangang!!... ko mmg sume bnde ko xtawu..

mmg aq ase mcm nk gantung diri j bangang gle!!!

this is fathi!!!.... my roommate


No comments:

Post a Comment